espa 2014-2020

inedivim

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ

Πρωτόκολλο συνεργασίας με το Εθνικό Δίκτυο “Μαθαίνω για το περιβάλλον παίζοντας”

ΕΘΝΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ Π. Ε.

«ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛOΝ ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ»

`

ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ

 

 

Το ……………………………………………………………………………(όνομα Σχολείου),

ο υπεύθυνος  σχολικών δραστηριοτήτων της ….Δ/νσης …./θμιας Εκπ/σης νομού …………………………………………. και τοΚΠΕ Φιλίππων, αποδέχονται τη συμμετοχή τους στο Εθνικό Θεματικό δίκτυο «Μαθαίνω για το περιβάλλoν παίζοντας», που συντονίζει το ΚΠΕ Φιλίππων.

Η Περιβαλλοντική ομάδα του Σχολείου με Υπεύθυνο εκπ/κό την/τον …………………………

………………………………………κλάδου ΠΕ…………, έχει ενημερωθεί για τη φιλοσοφία, τις αρχές και το πλαίσιο λειτουργίας του δικτύου και θα ασχοληθεί (τη φετινή σχολική χρονιά) με το θέμα:  ..………………………..…………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………………

 

H Περιβαλλοντική Ομάδα θα αποτελείται από 10 – 30 μαθητές και δύο τουλάχιστον εκπαιδευτικούς.

Ο συντονιστής της ομάδας θα τηρεί λεπτομερές ημερολόγιο συναντήσεων, εργασιών και δραστηριοτήτων της ομάδας, αντίγραφο του οποίου μπορεί να  στέλνεται στο ΚΠΕ της περιοχής του σχολείου.

Η Περιβαλλοντική Ομάδα υποχρεούται να χρησιμοποιεί σε όλες τις εργασίες της το λογότυπο του δικτύου (έγγραφα, έντυπα κλπ).

Το ΚΠΕ Φιλίππων και ο Υπεύθυνος σχολικών δραστηριοτήτων θα προσφέρουν την Παιδαγωγική και Επιστημονική στήριξη, θα διαμορφώνουν πλαίσιο επικοινωνίας των Σχολείων και θα αναλάβουν την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών.

Στο τέλος  κάθε σχολικής χρονιάς το Σχολείο, αφού η παιδαγωγική ομάδα οργανώσει εκδήλωση για το κοινό, θα μπορεί να υποβάλει έκθεση μαζί με το τελικό προϊόν, σε μορφή CD-ROM, δισκέτας ή εντύπου.

 

………………      …../……/ 2010

 

Ο Δ/ΝΤΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Ο ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΕΚΠ/ΚΟΣ

Ο ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ Π.Ε

 

………………….

 

………………….

 

………………….

 

 

 

ΤΟ ΚΠΕ ΦΙΛΙΠΠΩΝ