espa 2014-2020

inedivim

Πρόσκληση συμμετοχής σε επιμορφωτικό σεμινάριο: “«Παίζουμε παραμύθια;”

Φεβ 06, 2015 ΧΩΡΙΣ ΣΧΟΛΙΑ από

1948240_658457520930326_2690817070149990253_n

Τα Λαϊκά Παραδοσιακά Παραμύθια ως εργαλείο εκπαίδευσης, έκφρασης και δημιουργικότητας

Το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Φιλίππων, σύμφωνα με τον προγραμματισμό του σχολικού έτους 2014-2015 και στο πλαίσιο λειτουργίας του Εθνικού Θεματικού Δικτύου «μαθαίνω για το περιβάλλον παίζοντας», προτίθεται να υλοποιήσει  σεμινάριο με τίτλο:

«Παίζουμε παραμύθια;

Τα Λαϊκά Παραδοσιακά Παραμύθια ως εργαλείο εκπαίδευσης, έκφρασης και δημιουργικότητας»

Το σεμινάριο θα υλοποιηθεί με μεικτή μέθοδο,  2 εβδομάδες από απόσταση και 1 συνάντηση δια ζώσης.

Το σεμινάριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης  των Δ/νσεων Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Από κάθε βαθμίδα εκπαίδευσης θα συμμετάσχουν 4 εκπαιδευτικοί. Συνολικά ο αριθμός των συμμετεχόντων θα είναι 40. Προηγούνται οι εκπαιδευτικοί που είναι μέλη του δικτύου: «μαθαίνω για το περιβάλλον παίζοντας» του ΚΠΕ Φιλίππων.

Δικαίωμα συμμετοχής ως παρατηρητές έχουν τα μέλη της παιδαγωγικής – συντονιστικής επιτροπής του δικτύου, καθώς και οι Υπεύθυνοι Σχολικών Δραστηριοτήτων.

Σκοπός του σεμιναρίου είναι η υποστήριξη των εκπαιδευτικών στα προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων περιβαλλοντικής αγωγής αξιοποιώντας τις εκπαιδευτικές τεχνικές και τα μεθοδολογικά εργαλεία του δικτύου.

Κυρίαρχος στόχος του σεμιναρίου είναι να αναδειχτεί ένα μέρος από τον πλούτο της Ελληνικής λαϊκής παράδοσης και να αποτελέσουν τα Λαϊκά Παραδοσιακά Παραμύθια το έναυσμα για εκπαίδευση, έκφραση και δημιουργικότητα.

Συγκεκριμένα στο παρών σεμινάριο θα γίνει προσπάθεια να εξοικειωθούν οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί με το λαϊκό παραμύθι, την πλοκή, την γραφή και τις ιδιαιτερότητες στη μορφή του. Επίσης θα γίνει προσπάθεια να μπορούν να αναγνωρίζουν τα κυρίαρχα στοιχεία, χαρακτηριστικά και μοτίβα των λαϊκών παραμυθιών.

Επιπρόσθετα θα τους δοθεί η δυνατότητα να αναπτύξουν ικανότητες αφήγησης και να καλλιεργήσουν τεχνικές απόδοσης των παραμυθιών.

Το θεωρητικό πλαίσιο θα δοθεί ηλεκτρονικά και οι εκπαιδευτικοί θα έχουν στη διάθεση τους μια εβδομάδα για να το επεξεργαστούν από τις 9-3-2015 έως τις 13-3-2015.

Σε δεύτερη φάση οι συμμετέχοντες θα έχουν στη διάθεση τους μια εβδομάδα για να οργανώσουν και να σχεδιάσουν ένα μικρό project διάρκειας 3-5 διδακτικές ώρες, το οποίο θα δουλέψουν με τους μαθητές τους, από τις 16-3-2015 έως τις 20-3-2015.

Τέλος στις 22-3-2015 θα πραγματοποιηθεί  δια ζώσης συνάντηση, οπού θα γίνει ανασκόπηση του θέματος και ανατροφοδότηση των δραστηριοτήτων των εκπαιδευτικών, επαφή με την τεχνική της αφήγησης παράλληλα με θεατρική απόδοση ενός παραμυθιού και θα δοθούν τεχνικές πρακτικές και οδηγίες για την κατασκευή κούκλας παραστάσεων.

Η συνολική διάρκεια εκπαίδευσης του σεμιναρίου για τους εκπαιδευτικούς θα είναι 20 ώρες.

Η οργάνωση και ο σχεδιασμός της δράσης θα υλοποιηθεί από τα μέλη της παιδαγωγικής ομάδας του ΚΠΕ Φιλίππων. Το αναλυτικό χρονοδιάγραμμα της δράσης είναι το ακόλουθο:

 

Σεμινάριο από απόσταση: 9-13/3/2015

 

Ειρήνη Μαρνά, Νηπιαγωγός, Θεατρολόγος&Αγαθαγγέλου Αναστασία,

Εκπ. Φυσικής Αγωγής, μέλος ΠΟ του ΚΠΕ, Υπεύθυνη δικτύου.Λαϊκά παραμύθια. Θεωρητικό υπόβαθρο.Τεχνικές αφήγησης.Υποδειγματικά λαϊκά παραμύθια της Ελλάδος.Εργασία: Αναγνώριση στοιχείων Λαϊκού Παραμυθιού Περιβαλλοντική Αγωγή -Σχεδιασμός Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων-Λαϊκή Παράδοση και Παραμύθι.Project.Εργασία: Σχέδιο εφαρμογής στο σχολείο (διάρκειας 3-5 διδακτικών ωρών)

 

Σεμινάριο από απόσταση: 16-20/3/2015

Υλοποίηση project στο σχολείο.

 

Σεμινάριο δια ζώσης: 22/3/2015

 

9.00-9.30 Δραστηριότητες γνωριμίας.  Αντωνάρα Ελένη, Κελίδης Κυριάκος,  Ηλιοπούλου Ανθή
9.30-10.30 Λαϊκά παραμύθια και τεχνικές αφήγησης, από τη θεωρία στην πράξηΜαρνά Ειρήνη, Καστράνη Κωσταντίνα
10.30-11.30 Ανασκόπηση, ανατροφοδότηση εργασιών

Αγαθαγγέλου Αναστασία11.30-13.30Υποδειγματική αφήγηση & θεατρική απόδοση Λαϊκού ΠαραμυθιούΜαρνά Ειρήνη, Αγαθαγγέλου Αναστασία, Τοφέα Στέλλα, Καστράνη Κωσταντίνα13.30-15.30Κατασκευή κούκλας παραστάσεων.Καστράνη Κωσταντίνα, Χούσανλης Αναγνώστης15.30-16.00Αξιολόγηση

 

Η συνολική δαπάνη μετακίνησης των συμμετεχόντων εκπαιδευτικών βαρύνει τους ίδιους.

Σας παρακαλούμε να ενημερωθούν οι σχολικές μονάδες ώστε οι εκπαιδευτικοί να δηλώσουν ενδιαφέρον μέσω της Διεύθυνσης σας για συμμετοχή. Για τον εύρυθμο προγραμματισμό της δράσης παρακαλούμε να θέσετε ως καταληκτική ημερομηνία δήλωσης ενδιαφέροντος τις 13/2/2015.

Οι υπεύθυνοι σχολικών δραστηριοτήτων θα πρέπει να αποστείλουν τον αξιολογικό πίνακα το αργότερο έως τις 16/02/2015.

Τα ονόματα των συμμετεχόντων θα ανακοινωθούν στην ιστοσελίδα του ΚΠΕ Φιλίππων: www.kpe-plilippi.gr στις 17/02/2015.

Οι εκπαιδευτικοί που θα επιλεγούν για το σεμινάριο θα πρέπει να επιβεβαιώσουν τη συμμετοχή τους την ίδια μέρα (17/2/2015) επικοινωνώντας  με το ΚΠΕ ή την Υπεύθυνη του σεμιναρίου (Α.Αγαθαγγέλου) στο 251051661 & 6976804411.

Σε περίπτωση μη επιβεβαίωσης της συμμετοχής, θεωρείται ότι δεν επιθυμείτε την συμμετοχή σας στο σεμινάριο και γίνεται επιλογή από τη λίστα αναπληρωματικών.

 

 

ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

 

Επιθυμώ να συμμετάσχω στο επιμορφωτικό σεμινάριο του Δικτύου του ΚΠΕ Φιλίππων με τίτλο:

«Τα Λαϊκά Παραδοσιακά Παραμύθια ως εργαλείο εκπαίδευσης, έκφρασης και δημιουργικότητας»

 

 

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ:

ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΗΛ. ΚΙΝ.-ΣΤΑΘΕΡΟ:

ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ E-MAIL:

ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ

ΤΗΛ. ΣΧΟΛΕΙΟΥ :

EMAIL ΣΧΟΛΕΙΟΥ:

ΜΕΛΟΣ ΔΙΚΤΥΟΥ:

 

 

 

 

Ο/Η ΑΙΤΟΥΣΑ

 

 

 

 

 

  • Απαραίτητα πρέπει να γράψετε ευδιάκριτα το προσωπικό σας email, γιατί θα σας σταλούν σε αυτό ηλεκτρονικά οι οδηγίες και το υλικό του σεμιναρίου.

 

  • Η παρούσα αίτηση θα σταλθεί στον/στην υπεύθυνο σχολικών δραστηριοτήτων της βαθμίδας του Νομού που υπηρετείται φέτος.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ, ΑΡΧΙΚΗ ΑΡΘΡΑ

Σχετικά με τον συντάκτη

The author didnt add any Information to his profile yet
No Responses to “Πρόσκληση συμμετοχής σε επιμορφωτικό σεμινάριο: “«Παίζουμε παραμύθια;””

Αφήστε απάντηση