Η ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΜΑΣ
Η βιβλιοθήκη του ΚΠΕ Φιλίππων αποτελείται από βιβλία που αφορούν την περιβαλλοντική εκπαίδευση, την εκπαίδευση γενικότερα (επιμέρους γνωστικά πεδία, μεθοδολογία της εκπαίδευσης, εκπαίδευση ενηλίκων, επιστήμη της εξέλιξης), την ευρύτερη περιοχή Δράμας-Καβάλας, καθώς και εκδόσεις των ΚΠΕ όλης της χώρας και φορέων που δώρισαν βιβλία στο ΚΠΕ. Η βιβλιοθήκη του ΚΠΕ είναι στη διάθεση οποιουδήποτε ενδιαφέρεται για επιστημονικούς ή άλλους λόγους, να δανειστεί τα βιβλία του καταλόγου.
ΣΤΟΙΧΕΙΑ | ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗΣ | ||||||
Α/Α | ΤΙΤΛΟΣ | ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ | ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ | ΕΚΔΟΣΕΙΣ | |||
1 |
Ιστορίες από την Προϊστορία | Αλμπέρτο Μοράβια | Παραμύθι | Μεταίχμιο | |||
2 |
Δέντρα παππούδες και δέντρα παιδιά | Φωτεινή Μυλωνά | Παραμύθι | Ελληνικά γράμματα | |||
3 |
Η Προφητεία των βατράχων | Ζακ-Ρεμι Ζιρερ | Παραμύθι | Μεταίχμιο | |||
4 |
Η Γάτα που δεν νιαούριζε | Λίτσα Ψαραύτη | Παραμύθι | Μεταίχμιο | |||
5 |
Το μυρμήγκι ο ακούραστος εργάτης | Λυκ Γκομέλ | Παραμύθι | Πατάκη | |||
6 |
Το δελφίνι ο βασιλιάς των κυμάτων | Ρενέ Λε Μπλοά | Παραμύθι | Πατάκη | |||
7 |
Η κότα η κουτσομπόλα του κοτετσιού | Κριστιάν Αβάρ | Παραμύθι | Πατάκη | |||
8 |
Ο λύκος ο ληστής των δασών | Κριστιάν Αβάρ | Παραμύθι | Πατάκη | |||
9 |
Η καφέ αρκούδα ο γίγαντας των βουνών. | Βαλερί Τρακί | Παραμύθι | Πατάκη | |||
10 |
Η μέλισσα η φίλη των λουλουδιών | Πολ Σταρόστα | Παραμύθι | Πατάκη | |||
11 |
Το άλογο ελεύθερο σαν τον άνεμο | Βαλερί Τρακί | Παραμύθι | Πατάκη | |||
12 |
Ένας κήπος χωρίς <<μη>> κι <<απαγορεύεται> | Φωτεινή Μυλωνά | Παραμύθι | Πατάκη | |||
13 |
Η φύλλινη πολυκατοικία | Δανάη Τσουκαλά | Παραμύθι | Πατάκη | |||
14 |
Πάνω στη γη στο δάσος | Ζαραμπούκα | Παραμύθι | Πατάκη | |||
15 |
Στη θάλασσα γατοβουτηχτής | Ζαραμπούκα | Παραμύθι | Πατάκη | |||
16 |
Ηχορύπανση, Μενέλαος και Πάρης | Ζαραμπούκα | Παραμύθι | Πατάκη | |||
17 |
Στο διάστημα αστρόγατος | Ζαραμπούκα | Παραμύθι | Πατάκη | |||
18 |
Ιστορίες με ουρά | Νανά Μαρμαρά-Δαγιόγλου | Παραμύθι | Κέδρος | |||
19 |
Ο Φίλος μου ο Ήλιος | Κωνσταντίνα Φραγκιά | Παραμύθι | Ελληνικά γράμματα | |||
20 |
Ένα δάσος για δεκατρείς. | Παραμύθι | Ελληνικά γράμματα | ||||
21 |
Ο συννεφούλης | Αργυρώ Κοκορέλη | Παραμύθι | Ελληνικά γράμματα | |||
22 |
Η Γη, το σπίτι μου-Έντομα | Ζωή Θ. Σπυροπούλου | Παραμύθι | Ελληνικά γράμματα | |||
23 |
Η Γη , το σπίτι μου- Ψάρια | Ζωή Θ. Σπυροπούλου | Παραμύθι | Ελληνικά γράμματα | |||
24 |
Η Σεμέλη διώχνει το νέφος | Χρήστος Μπουλώτης | Παραμύθι | Ελληνικά γράμματα | |||
25 |
Στην αγκαλιά της θάλασσας (α.β) | Έλενα Αρτζανίδου | Παραμύθι | Ελληνικά γράμματα | |||
26 |
Στο δάσος | Σοφία Ζαραμπούκα | Παραμύθι | Κέδρος | |||
27 |
Όταν ο λαγός συνάντησε τη βασίλισσα χελώνα | Νανα Μαρμαρά-Δαγιογλου | Παραμύθι | Κέδρος | |||
28 |
Ο Πάνω και ο Κάτω | Ελένη Πιτσιδοπούλου | Παραμύθι | μικρή Μίλητος | |||
29 |
Ο κύριος Μπεν η Μου και τα σκουπίδια | Ζαραμπούκα | Παραμύθι | Πατάκη | |||
30 |
Γυρίζει, γυρίζει η Γη | Κλαιρ Λουέλυν | Παραμύθι | Πατάκη | |||
31 |
Τα Βρωμοχώρι. | Σοφία Ζαραμπούκα | Παραμύθι | Κέδρος | |||
32 |
Ευροζωική Κοινότητα | Ζαραμπούκα | Παραμύθι | Πατάκη | |||
33 |
Φυτρώνει, φυτρώνει ο σπόρος | Παραμύθι | Πατάκη | ||||
34 |
Εξαφανίστηκε, εξαφανίστηκε η κάμπια. | Σαμ Γκόντουιν | Παραμύθι | Πατάκη | |||
35 |
Μεγαλώνει, μεγαλώνει το φυτό. | Παραμύθι | Πατάκη | ||||
36 |
Πέφτει, πέφτει η σταγόνα | Σαμ Γκόντουιν | Παραμύθι | Πατάκη | |||
37 |
Οι μάγοι του καιρού | Tim Flannery | Θεωρητικό | Ισόρροπον | |||
38 |
Περιβαλλοντική πολιτική και οικολογική κρίση | Ευριπίδης Παπαδημητρίου | Θεωρητικό | Ελληνικά γράμματα | |||
39 |
Από την οικολογία στην αυτονομία | Κορνήλιος Καστοριάδης-Ντανιέλ Κον Μπεντίτ | Θεωρητικό | Κέδρος | |||
40 |
Ο ρόλος του πλαισίου……….. | Μάριος Α. Πούρκος | Θεωρητικό | Gutenberg | |||
41 |
Διεπιστημονικές προσεγγίσεις | Θεωρητικό | Μεταίχμιο | ||||
42 |
Η αρχαιολογία της ανάπτυξης | Μιχάλης Μοδινός | Θεωρητικό | Παν/μιακές Εκδόσεις Κ. | |||
43 |
Μεταφορές και Περιβάλλον | Σ.Ψωμάς-Η.Ευθυμιόπουλος-Μ.Προμπονας | Θεωρητικό | Νεφέλη | |||
44 |
Η Οικογεωγραφία της Μεσογείου | Θεωρητικό | Στοχαστής/ΔΙΠΕ | ||||
45 |
Ο κόσμος της θάλασσας | Π.Βασαλα-Ε.Φλογαιτη | Θεωρητικό | Μεταίχμιο | |||
46 |
Περιβαλλοντική Εκπαίδευση | Ευγενία Φλογαϊτη | Θεωρητικό | Ελληνικά γράμματα | |||
47 |
ΓΗ ,ένας μικρός και εύθραυστος πλανήτης | Αλέξανδρος Γεωργόπουλος | Θεωρητικό | Gutenberg | |||
48 |
Περιβαλλοντική Ηθική | Αλέξανδρος Γεωργόπουλος | Θεωρητικό | Gutenberg | |||
49 |
Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και Σχολείο. | Βάσω Παπαδημητρίου | Θεωρητικό | τυπωθήτω | |||
50 |
Περιβαλλοντική Εκπαίδευση (α,β) | Α.Γεωργόπουλος-Ε.Τσαλίκη | Θεωρητικό | Gutenberg | |||
51 |
Οικοφιλοσοφία | Θεωρητικό | Κάλβος | ||||
52
|
Εκπαίδευση για το περιβάλλον και την αειφορία | Ευγενία Φλογαϊτη | Θεωρητικό | Κάλβος | |||
53 |
Παρατηρώ τον ουρανό και το διάστημα | Κλοντ Ντελαφός-Γκαλλιμάρ Ζενές | Εγκυκλοπαίδεια | Πατάκη | |||
54 |
Παρατηρώ τις κατοικίες των εντόμων | Κλοντ Ντελαφός-Γκαλλιμάρ Ζενές | Εγκυκλοπαίδεια | Πατάκη | |||
55 |
Το βιβλίο του δάσους | Εγκυκλοπαίδεια | Ερευνητές | ||||
56 |
Σπίτια | Μαίρη Μιλλεούνη | Εγκυκλοπαίδεια | Ελληνικά γράμματα | |||
57 |
Οικολογία με κόμικς | Τζ.Μήλιας-Γ.Κουβακας | Εγκυκλοπαίδεια | Καστανιώτη | |||
58 |
Ο κύκλος της ζωής-Τα ζώα | Sylvaine Peyrols | Εγκυκλοπαίδεια | Μεταίχμιο | |||
59 |
Η θάλασσα το γαλάζιο της γης | Παιδική Εγκυκλοπαίδεια Στρατίκη | Εγκυκλοπαίδεια | Στρατίκη | |||
60 |
Λεξικό της Φύσης | David Burnie | Εγκυκλοπαίδεια | Ερευνητές | |||
61 |
Ανακαλύπτω τη Γη | John Farndon | Εγκυκλοπαίδεια | Ερευνητές | |||
62 |
Ανακαλύπτω τη Φύση | David Burnie | Εγκυκλοπαίδεια | Ερευνητές | |||
63 |
Τα Φυτά το πράσινο της γης. | Παιδική Εγκυκλοπαίδεια Στρατίκη | Εγκυκλοπαίδεια | Στρατίκη | |||
64 |
Τα ζώα και το περιβάλλον τους. | Παιδική Εγκυκλοπαίδεια Στρατίκη | Εγκυκλοπαίδεια | Στρατίκη | |||
65 |
Η Γη ο ζωντανός πλανήτης. | Παιδική Εγκυκλοπαίδεια Στρατίκη | Εγκυκλοπαίδεια | Στρατίκη | |||
66 |
Δραστηριότητες…. στην Προσχολική Ηλικία | Κ.Μιχαλοπούλου-Ε.Χιωτάκη | Βιβλίο δραστηριοτ. | Καστανιώτη | |||
67 |
Δραστηριότητες για το περιβάλλον | Βιβλίο δραστηριοτ. | Πατάκη | ||||
68 |
Πρωτότυπα παιχνίδια (8-14) | Βιβλίο δραστηριοτ. | Κέδρος | ||||
69 |
Ελάτε να παίξουμε. | Βιβλίο δραστηριοτ. | Θυμάρι | ||||
70 |
Εργαστηριακές Ασκήσεις | Βιβλίο δραστηριοτ. | Τυπωθήτω | ||||
71 |
Τα παιδιά δημιουργούν | Μαίρη Ανν Κολ-Σίντυ Γκέινερ | Βιβλίο δραστηριοτ. | Πατάκη | |||
72 |
Μεσόγειος Θάλασσα-Εκπαιδευτικό πακέτο | Βιβλίο δραστηριοτ. | Καλειδοσκόπιο | ||||
73 |
Ανακυκλωμένο Πλαστικό | Joy Palmer | Βιβλίο δραστηριοτ. | Ερευνητές | |||
74 |
Ανακυκλωμένο Μέταλλο | Joy Palmer | Βιβλίο δραστηριοτ. | Ερευνητές | |||
75 |
Ανακυκλωμένο Χαρτί | Judith Condon | Βιβλίο δραστηριοτ. | Ερευνητές | |||
76 |
100 Δραστηριότητες | Βιβλίο δραστηριοτ. | Πατάκη | ||||
77 |
1001 δραστηριότητες για τα τα νηπ/γεία | Βιβλίο δραστηριοτ. | Μεταίχμιο | ||||
78 |
Το νερό, Ανακαλύπτω-καταλαβαίνω-Ενεργώ | Michele Mira Pons | Βιβλίο δραστηριοτ. | Πατάκη | |||
79 |
Τα απορρίμματα- | Βιβλίο δραστηριοτ. | Πατάκη | ||||
80 |
Η ρύπανση του αέρα | Caroline Toutain | Βιβλίο δραστηριοτ. | Πατάκη | |||
81 |
Ο θόρυβος | Michele Mira Pons | Βιβλίο δραστηριοτ. | Πατάκη | |||
82 |
Η διατροφή | Nadia Benlakhel | Βιβλίο δραστηριοτ. | Πατάκη | |||
83 |
Αγαπώ τον πλανήτη | Jean Francois Noblet-Catherine levesque | Βιβλίο δραστηριοτ. | Πατάκη | |||
84 |
Τα απειλούμενα είδη | Emmanuelle Grundmann | Βιβλίο δραστηριοτ. | Πατάκη | |||
85 |
Η ενέργεια | Isabelle Ramade-Masson | Βιβλίο δραστηριοτ. | Πατάκη | |||
86 |
Περιβαλλοντική Αγωγή για μικρά παιδιά | Μ.Δημοπούλου-Τ.Ζόμπολας-Ε.Μπαμπίλα-Μ.Χατζημιχαήλ | Βιβλίο δραστηριοτ. | Καλειδοσκόπιο | |||
87 |
Δραστηριότητες για να ανακαλύψω τη Φύση | Φρεντερίκ Λιζακ-ΖανΚλοντ Περτιζε | Βιβλίο δραστηριοτ. | Μεταίχμιο | |||
88 |
Πρωτότυπα παιχνίδια (3-7) | Βιβλίο δραστηριοτ. | Κέδρος | ||||
89 |
Ένα κουτί γεμάτο νερό (H2O) | Βιβλίο δραστηριοτ. | Καλειδοσκόπιο | ||||
90 |
Το βιβλίο της δραματοποίησης | Άλκηστις | Θέατρο | Ελληνικά γράμματα | |||
91 |
Θέατρο-παιδαγωγικά προγράμματα σχολείων | Περσεφόνη Σέξτου | Θέατρο | Μεταίχμιο | |||
92 |
Η τέχνη του Δράματος | Θέατρο | Μεταίχμιο | ||||
93 |
Εθνικοί δρυμοί | Γιώργος Σφήκας | Ελληνική Φύση | Πατάκη | |||
94 |
Βιότοποι της Ελλάδας | Γιώργος Σφήκας | Ελληνική Φύση | Πατάκη | |||
95 |
Ελληνικά βουνά | Κώστας Τσίπηρας | Ελληνική Φύση | Λιβάνη | |||
96 |
Στα Ελληνικά βουνά πεζοπορία | Ελληνική Φύση | Λιβάνη | ||||
97 |
Στο μαγικό κόσμο των πουλιών. | Γρηγόρης Τσούνης | Ελληνική Φύση | Ελληνικά γράμματα | |||
98 |
Λεξικό αρχαιολογικών-περιβαλλοντικών όρων | Λεξικό | Ελληνικά γράμματα | ||||
99 |
Σεισμός και επιβίωση | Γ.Ζαφειρόπουλος | Χρήστος Δαρδάνος | ||||
100 |
Ημερολόγιο εργασιών του βιοκαλλιεργητή | Eichenberger-Henggeler | Βιοκαλλιέργειες | Ψύχαλου | |||
101 |
<<Πελίτι>>, Από χέρι σε χέρι (2007) | Βιοκαλλιέργειες | Πελίτι | ||||
102 |
<<Πελίτι>>, Από χέρι σε χέρι (2008) | Βιοκαλλιέργειες | Πελίτι | ||||
103 |
Βιωματική Μάθηση στο σχολείο | Μεθοδολογία | Γ΄ Εκδοση | ||||
104 |
Προβλήματα Συμπεριφοράς στο σχολείο | A.Molnar-B.Lindquist | Συμβουλευτική Ψυχ. | Ελληνικά γράμματα | |||
105 |
50 απλά πράγματα .για να σώσουν τη γη.(α,β) | Παιδαγωγικά | Το ποντίκι | ||||
106 |
Μεγαλώστε σωστά το παιδί σας | Francoise Dolto | Παιδαγωγικά | Γιαλλέλη | |||
107 |
Αμβρακικός | Κ.Π.Ε Αράχθου Άρτας | Φωτο/φικό Λεύκωμα | Κ.Π.Ε Αράχθου Άρτας | |||
108 |
Ταξίδι σε χρώματα και αρώματα της φύσης | Κ.Π.Ε Κλειτορίας | Ποιητική Συλλογή | Κ.Π.Ε Κλειτορίας | |||
109 |
ΠροΪστορικά Βραχογραφήματα | Θεόδωρος Αραμπατζής | Θεωρητικό | Νέα θέσις | |||
110 |
Αγριολούλουδα του Παρθένου Δάσους | Λεύκωμα Φωτ/φιων | Οικολογική Κίνηση | ||||
111 |
ΒΕΛΒΕΝΤΟ | Σπύρος Κουταβάς | Περιήγηση | Δήμος Βελβεντού | |||
112 |
Ιαματικοί Πόροι και Θερμαλισμός | Ζήσης Αγγελίδης | Θεωρητικό | Κ.Π.Ε ΚΟΡΔΕΛΙΟΎ | |||
113 |
Κριτήρια και Δείκτες αειφορικής διαχείρισης | Κ.Αλμπάνης-Φ.Γαλανός-Λ.Μπόσκος | Θεωρητικό | Υπουργείο Γεωργίας | |||
114 |
Θαλλώ, Περιβαλλοντική Εκ/ση και Αειφορία | Κ.Π.Ε Αρχανών Κρήτης | Θεωρητικό | Περιοδική Εκδοση | |||
115 |
Ένας αιώνας, Σέλιανη-Μεσόρεμα Φίλιπποι | Κώστας Πούλιας | Θεωρητικό | Πολιτιστικός Σύλλογος Φ | |||
116 |
Παύλος, ο Απόστολος των Εθνών | Μαρία Μαυροματάκη | Θεωρητικό | ΧαΪτάλης | |||
117 |
Απόστολος Παύλος, Το βαπτιστήριο | Πρόταση | Θεωρητικό | Αναπτυξιακή Καβάλας | |||
118 |
Θάσος, αρχαιότητες του Νομού Καβάλας | Ζήσης Μπόνιας | Θεωρητικό | Δημ.Επιχ.Του.Αναπτ.Κ | |||
119 |
Καβάλα,αρχαιολογικό Μουσείο Καβάλας | Χαιδω Κουκούλη-Χρυσανθάκη | Θεωρητικό | Δημ.Επιχ.Του.Αναπτ.Κ | |||
120 |
Οι δρόμοι και ο πολιτισμός του νερού | Κ.Π.Ε Νεάπολης Κρήτης | Θεωρητικό | Κ.Π.Ε Νεάπολης Κρήτης | |||
121 |
Μια περιπλάνηση στον τόπο και στο χρόνο | Α.Μ.Κ.Ε. ΡΟΗ Δήμου Αρχανών | Θεωρητικό | Δωρεά Δήμου Αρχανών | |||
122 |
Εθνικό Θεματικό Δίκτυο | Κ.Π.Ε Ποροϊων Σερρών | Θεωρητικό | ΚΠΕ.ΠοροΪων | |||
123 |
Ο Μαλλιακός με θέα | Κ.Π.Ε Στυλίδας | Θεωρητικό | ΚΠΕ Στυλίδας | |||
124 |
Ψυχανθή της Βόρειας Ελλάδας(Πόες-Θάμνοι) | Μέρου Θ.-Φωτιάδης Γ.-Τσιφτσής-Βιδάκης-Βραχνάκης-Τσιριπίδης-Παπαναστάσης | Θεωρητικό | ΤΕΙ Καβάλας | |||
125 |
Πράσινο και Τοπική Αυτοδιοίκηση | Γεωτεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας | Θεωρητικό | Γ.Ε.Ε. Καβάλας | |||
126 |
Μαγνησία (Αφιέρωμα στον Π. Κατσιρέλο) | ΕΚΠΟΛ | Θεωρητικό | ΕΚΠΟΛ Νομ. Αυτ.Μαγν. | |||
127 |
Το Δάσος | ΚΠΕ Αρναίας | Θεωρητικό | Κ.Π.Ε Αρναίας | |||
128 |
Η Περιβαλλοντική Αγωγή σ’όλες τις βαθμίδες | Αρτέμης Μ.Αθανασάκης | Θεωρητικό | Εκδόσεις Δαρδάνος | |||
129 |
Τα πετρώματα με απλά λόγια | Θεωρητικό | Ίδρυμα Λεβέντη | ||||
130 |
Το πρώτο βιβλίο για τα πουλιά | Mary Matthews | Θεωρητικό | Ορνιθολογική Εταιρία | |||
131 |
Σταλαγματιές της αγάπης του θεού | Ιερά Μονή Χρυσοπηγής Χανίων | Θεωρητικό | Τυποκρέτα | |||
132 |
ας μοιραστούμε τη φύση με τα παιδιά | Joseph Cornell | Θεωρητικό | Επίκεντρο | |||
133 |
Θεραπεύοντας Παιδιά μέσα από την Τέχνη. | Judith Aron Rubin | Θεωρητικό | Ελληνικά γράμματα | |||
134 |
Το φαινόμενο του θερμοκηπίου | Laurie David-Cambria Gordon | Θεωρητικό | Άγκυρα | |||
135 |
Μεθοδολογία εκπαιδευτικής έρευνας | Θεωρητικό | Μεταίχμιο | ||||
136 |
το αυτοσχέδιο θέατρο στο σχολείο | Άλκηστις | Θεωρητικό | Ελληνικά γράμματα | |||
137 |
Εγχειρίδιο Παιδαγωγικών Δραστηριοτήτων | Μεθοδολογία | Κριτική | ||||
138 |
Εξελικτική Βιολογία | Douglas J. Futuyma | Μεθοδολογία | Πανεπ.Εκδ.Κρήτης | |||
139 |
Εξελικτική Οικολογία | Eric R. Pianka | Μεθοδολογία | Πανεπ.Εκδ.Κρήτης | |||
140 |
Αγριολούλουδα της Ελλάδας | Γιώργος Σφήκας | Θεωρητικό | Ελληνική Φύση | |||
141 |
Στα ίχνη της Φύσης | ΧΑΝΣ ΓΙΟΥΡΓΚΕΝ ΠΡΕΣ | Θεωρητικό | Καλλέντης | |||
142 |
Τα βουνά της Ελλάδας | Γιώργος Σφήκας | Θεωρητικό | Ελληνική Φύση | |||
143 |
Δέντρα και θάμνοι της Ελλάδας | Γιώργος Σφήκας | Θεωρητικό | Ελληνική Φύση | |||
144 |
Πρωτότυπα Παιχνίδια (3-7) | Ζωή Σκαλιδη-Φωτεινή Τσαμπρα | Βιβλίο δραστηριοτ. | Κέδρος | |||
145 |
ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ (α,β) | Περσεφόνη Σεξτου | Βιβλίο δραστηριοτ. | Καστανιώτη | |||
146 |
Η Περβαλλοντική Εκπαίδευση εκπαιδευτικών… | Ιωάννης Μ.Φυκαρης | Θεωρητικό | Εκδοτ.Οίκος.Κυριακίδη | |||
147 |
Φαρμακευτικά φυτά της Ελλάδας | Γιώργος Σφήκας | Θεωρητικό | Ελληνική Φύση | |||
148 |
Η Διαθεματικότητα στη Σχολική Γνώση | Ηλίας Γ. Ματσαγγούρας | Θεωρητικό | Εκδόσεις Γρηγόρη | |||
149 |
Ας ακούσουμε τη Φύση | Θεωρητικό | Εκδοτ.Οίκος.Κυριακίδη | ||||
150 |
Λεξικό της Φύσης | Θεωρητικό | Ερευνητές | ||||
151 |
Η φυσική μέσα από τα μάτια του μικρού παιδιού | Γιάννης Χατζηγεωργίου | Θεωρητικό | Εκδόσεις Γρηγόρη | |||
152 |
Πρωτότυπα παιχνίδια (8-14) | Θεωρητικό | Κέδρος | ||||
153 |
Το παιδί η οικογένεια και ο εξωτερικός…… | Ντόναλντ Βίννικοτ | Θεωρητικό | Καστανιώτη | |||
154 |
Λεξικό της Γης | John Farndon | Θεωρητικό | Ερευνητές | |||
155 |
Ανακαλύπτοντας το φυσικό κόσμο | Sharon MacDonald | Θεωρητικό | Πατάκη | |||
156 |
Περιβάλλον και κοινωνία | Κων/να Τσαμπουκου-Σκαναβη | Θεωρητικό | Καλειδοσκόπιο | |||
157 |
Η ανακάλυψη και κατανόηση του περιβάλλοντος | Κ.Μιχαλοπούλου-Ε.Χιωτάκη | Θεωρητικό | Καστανιώτη | |||
158 |
Το κάστρο της Καρέτα-Καρέτα | Τασούλα Δ.Τσιλιμένη | Παραμύθι | Καστανιώτη | |||
159 |
Θαλλασινές Ιστορίες Διπλής Όψης | Παραμύθι | Καστανιώτη | ||||
160 |
Μαυροπετρίτης | Κώστας Παπακωνσταντίνου | Ελληνική Φύση | Ορνιθολογική Εταιρία | |||
161 |
Οι βοτανικοί παράδεισοι της Ελλάδας | Γιώργος Σφήκας | Ελληνική Φύση | Εκδόσεις Τούμπη αε | |||
162 |
περί Βοτάνων | Β.Θανασούλια-Ν.Σιάτης | Ελληνική Φύση | Εκδόσεις Αγγελάκη | |||
163 |
Ευάλωτη γη | Ελληνική Εταιρία Περιβάλλοντος κ Πολιτισμού | Ελληνική Φύση | Ελληνική Εταιρία | |||
164 |
Η παλιά πόλη της Καβάλας | Λεύκωμα Φωτ/φιων | Εξ.Πολ.Συλ.Παναγίας | ||||
165 |
Higher Education and the challenge of sustainability | W.L.Filho-E.Manolas-M.Sotirakou-G.Boutakis | Εγχειρίδιο | ΚΠΕ Σουφλίου | |||
166 |
Δημόσια Έργα | Συλλογή Νομοθεσ. Εκδ.ΣΑΚΚΟΥΛΑ | |||||
167 |
Ζητήματα Διεθνούς Περιβαλλοντικού Δικαίου | Μ.Γαβουνελη-Α.Γκιζαρη-Π.Πατρωνος-Λ.Πατσιουρα | Θεωρητικό | Εκδ.ΣΑΚΚΟΥΛΑ | |||
168 |
Συμπλήρωμα Νομοθεσίας Δημοσίων Έργων | Νομοθετικό | Εκδ.ΣΑΚΚΟΥΛΑ | ||||
169 |
Πράξη εφαρμογής πολεοδομικής μελέτης | Θεωρητικό | Εκδ.ΣΑΚΚΟΥΛΑ | ||||
170 |
Τι είναι η εξέλιξη | Ernst Mayr | Θεωρητικό | Εκδ.Κάτοπτρο | |||
171 |
Φιλοσοφία και σύγχρονες τάσεις της βιολογίας | Ζαχαρίας Γ.Σκούρας | Θεωρητικό | University Studio Press | |||
172 |
Μυστικά της Πλαστελίνης | Ρόνι Όρεν | Χειροτεχνία | Κατώφλι | |||
173 |
Η παραχώρηση δημόσιας υπηρεσίας……. | Θεωρητικό | Εκδ.ΣΑΚΚΟΥΛΑ | ||||
174 |
Τι είναι η πατρίδα μας; | Α.Φραγουδάκη-Θ.Δραγωνα | Θεωρητικό | ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ | |||
175 |
Ταυτότητες υπό Διαπραγμάτευση | Jim Cummins | Θεωρητικό | Gutenberg | |||
176 |
Δίκαιο Δημοσίων Συμβάσεων Προμηθειών | Θεωρητικό | Εκδ.ΣΑΚΚΟΥΛΑ | ||||
177 |
Αποζημίωση σε διαγωνισμούς…….. | Θεωρητικό | Εκδ.ΣΑΚΚΟΥΛΑ | ||||
178 |
Δίκαιο του περιβάλλοντος | Ε.Κουτουπα-Ρεγκακου | Θεωρητικό | Εκδ.ΣΑΚΚΟΥΛΑ | |||
179 |
Οι νέοι μηχανισμοί περιβαλλοντικής πολιτικής.. | Α.Γκιζαρη-Ξανθοπουλου | Θεωρητικό | Εκδ.ΣΑΚΚΟΥΛΑ | |||
180 |
Στην αγκαλιά της θάλασσας | Έλενα Αρτζανίδου | Παραμύθι | ΤΔΕ | |||
181 |
Beyond One’s Own Backyard | Dragonas-Frangoudaki-Inglessi | Θεωρητικό | νήσος | |||
182 |
The Art of Stop-Motion Animation | Ken A.Priebe | Θεωρητικό | Thomson | |||
183 |
The Revenge of Gaia | James Lovelock | Θεωρητικό | Penguin Books | |||
184 |
Eco Kids | Dan Chiras | Θεωρητικό | Dan Chiras | |||
185 |
Designing Groupwork | Elizabeth G.Cohen | Θεωρητικό | Elisabeth Cohen | |||
186 |
Biodiversity | Θεωρητικό | Zed Books, WRM | ||||
187 |
Fragile Earth | Θεωρητικό | Collins | ||||
188 |
Dikili tash | Θεωρητικό | Athens 2008 | ||||
189 |
Το ελαιόλαδο, Ο πολιτισμός της ελιάς | Ψιλακη-Καστανας | Θεωρητικό | ΚΑΡΜΑΝΩΡ | |||
190 |
Όλα για Ελιά Ελαιόλαδο | Θεωρητικό | Καλλιεργητής | ||||
191 |
η ελιά | Αντρέα Σέλινγκερ | Θεωρητικό | νήσος- Π. Καπόλα | |||
192 |
ΕΛΙΑ ΚΑΙ ΛΑΔΙ | Πολιτ.Τεχν.Ίδρυμα ΕΤΒΑ | Θεωρητικό | Πολιτ.Τεχν.Ίδρυμα ΕΤΒΑ | |||
193 |
Η Ελιά και το λάδι στον αρχαίο ελληνικό κόσμο | Σοφοκλής Χατζησάββας | Θεωρητικό | Πολτ. Ίδρυμ.Ομίλ.Πειραιά | |||
194 |
ΕΛΑΙΑ, Η ΚΑΛΛΙΣΤΕΦΑΝΟΣ | Β.Σημαντηρακης-Μ.Λυκουδη | Θεωρητικό | ΕΦΕΣΟΣ | |||
195 |
Το διεθνές καθεστώς για την προστασία της … | Θεωρητικό | Εκδόσεις Σακκουλα | ||||
196 |
Επιμόρφωση και αξιολόγηση στο χώρο…. | Θεωρητικό | ΥΠΕΠΘ | ||||
197 |
Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης | Ιωάννης Κατσαρός | Θεωρητικό | ΥΠΕΠΘ | |||
198 |
Ο Διευθυντής στο Δημόσιο Σχολείο | Χρίστος Αθ.ΣαΪτης | Θεωρητικό | ΥΠΕΠΘ | |||
199 |
ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ | Χ.Γκοβάρης-Ι.Ρουσσακης | Θεωρητικό | ΥΠΕΠΘ | |||
200 |
Επιστημονικές κ Παιδαγωγικές δεξιότητες…….. | Φ.Παρασκευά-Αι.Παπαγιάννη | Θεωρητικό | ΥΠΕΠΘ | |||
201 |
Δημόσια Διοίκηση και Στελέχη Εκπαίδευσης | Θ.Δρούλια-Φ.Πολίτης | Θεωρητικό | ΥΠΕΠΘ | |||
202 |
Εκπαιδευτική Νομοθεσία | Ι.Γιαννάκος-Α.Ζήση | ΥΠΕΠΘ | ||||
203 |
ΘΕΜΑΤΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ | Θεωρητικό | ΥΠΕΠΘ | ||||
204 |
Η ΕΛΙΑ (ποικιλίες-καλλιέργεια-προϊόντα) | Adriano Del Fabro | Θεωρητικό | Εκδόσεις Ψύχαλου | |||
205 (τόμο 2) |
Τα πουλιά της λίμνης της Καστοριάς και…… | ΚΠΕ Καστοριάς | Λεύκωμα Φωτ/φιων | ΥΠΕΠΘ-Δήμος Καστοριάς | |||
206 |
ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΓΗ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ | Νίκος Δεσύλλας | Λεύκωμα Φωτ/φιων | Εκδ.Σύνολο | |||
207 |
Σκουπιδιστάν | Κώστας Μάγος | Θεατρικό Παραμύθι | Εκδ. Πατάκη | |||
208 |
Ένα δώρο για τη γη | ΚΠΕ Νεάπολης | Παραμύθι | Νεάπολη 2008 | |||
209 |
Ο Νάσος περπατά το δάσος | ΚΠΕ Βάμου | Παραμύθι | ΚΠΕ ΒΑΜΟΥ | |||
210 |
Παπίκιον Όρος | Αρχαιολογικός Οδηγός | 12η Εφορία Αρχαιοτήτων | ||||
211 |
Τα όνειρα των σκουπιδιών | ΚΠΕ Καλαμάτας | Οικολογική Ιστορία | ΚΠΕ Καλαμάτας | |||
Το μυστικό της Πειναλόπης | Οικολογική Ιστορία | ΚΠΕ Καλαμάτας | |||||
212 |
Το μυστικό της Πειναλόπης | ΚΠΕ Καλαμάτας | Οικολογική Ιστορία | ΚΠΕ Καλαμάτας | |||
213 |
Ένα παράξενο ταξίδι | ΚΠΕ Καλαμάτας | Οικολογική Ιστορία | ΚΠΕ Καλαμάτας | |||
214 |
Το δέντρο είναι που βλέπει | ΚΠΕ Καλαμάτας | Οικολογική Ιστορία | ΚΠΕ Καλαμάτας | |||
215 |
ΑΠΕΡΓΙΑ στον κύκλο του νερού | ΚΠΕ Καλαμάτας | Οικολογική Ιστορία | ΚΠΕ Καλαμάτας | |||
216 |
Μην κλαις τενεκεδούλα | ΚΠΕ Καλαμάτας | Οικολογική Ιστορία | ΚΠΕ Καλαμάτας | |||
217 |
Ο Μπαμπακένιος το φαντασμένο σύννεφο | ΚΠΕ Καλαμάτας | Οικολογική Ιστορία | ΚΠΕ Καλαμάτας | |||
218 |
ΦΙΛΙΠΠΟΙ ,ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ | Γ.Γούναρης-Ε.Γούναρη | Αρχαιολογικός Οδηγός | Γεωργιος Γούναρης | |||
219 |
ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ,ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΑΒΑΛΑΣ | Χάιδω Κουκούλη-Χρυσανθακάκη | Οδηγός | Εκδ.Περιφ.Αν. Μακεδ.-Θράκης 2002 | |||
220 |
ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ,Αρχαιοτητων Θάσου | Ζ.Μπόνιας-Σ.Δαδάκη | Οδηγός | Εκδ.Περιφ.Αν. Μακεδ.-Θράκης 2002 | |||
221 |
Παραδοσιακή Κρητική Διατροφή | Παραδοσιακές Συνταγές | ΣΕΔΗΚ-ΤΥΠΟΚΡΕΤΑ | ||||
222 |
Η άγρια βρώσιμη χλωρίδα της ΚΡΗΤΗΣ | Κλεόνικος Γ.Σταυριδάκης | Λεύκωμα Φωτ/φιων | Κλεόνικος Σταυριδάκης | |||
223 |
1922- Ο μεγάλος ξεριζωμός | Nastional Geographic | Ιστορικό λεύκωμα | Nastional Geographic | |||
224 |
1912-13 Η μεγάλη εξόρμηση | Nastional Geographic | Ιστορικό λεύκωμα | Nastional Geographic | |||
225 |
Φύλλα οικολογίας 20008 (5 τεμ.) | Υ.Ε.Γ.Γ.Ε-Γ.Γ.Ε | Λεύκωμα Φωτ/φιων | Υ.Ε.Γ.Γ.Ε-Γ.Γ.Ε | |||
226 |
Το όμορο στη Ροδόπη¨Λαικός θησαυρός… | Ίδρυμα Θρακικής Τέχνης | Λεύκωμα Φωτ/φιων | Ίδρυμα Θρακικής Τέχνης | |||
227 |
Το ταξίδι του νερού-Υπαίθριο Μουσείο Νερού | ΚΠΕ Έδεσσας | Εκπ/κό υλικό | ΚΠΕ Έδεσσας | |||
228 |
Λουτρά Λουτρακίου Πόζαρ | ΚΠΕ Έδεσσας | Εκπ/κό υλικό | ΚΠΕ Έδεσσας | |||
229 |
Ο Υγρότοπος, Άγρα- Βρυτών-Νησίου | ΚΠΕ Έδεσσας | Εκπ/κό υλικό | ΚΠΕ Έδεσσας | |||
230 |
Το κάλεσμα της λίμνης (A, B) | ΚΠΕ Έδεσσας | Εκπ/κό υλικό | ΚΠΕ Έδεσσας | |||
231 |
Υλικό Περιβ/κης Εκπαιδ/σης,Εξερευνώντας τη | ΚΠΕ Έδεσσας | Εκπ/κό υλικό | ΚΠΕ Έδεσσας | |||
λίμνη Άγρα | |||||||
232 |
Τετράδιο Σχολικών Δρασηριοτήτων | Διεθ/νση Β.θμιας Αχαίας | Εκπ/κό υλικό | Διεθ/νση Β.θμιας Αχαΐας | |||
233 |
ΜΑΓΝΗΣΙΑ(γράμματα,επιστήμες,τέχνες,πολιτισμος) ΕΚΠΟΛ | Εκπ/κό υλικό | ΕΚΠΟΛ Μαγνησίας | ||||
234 |
Τα μήνυμα του πελαγού | ΚΠΕ Έδεσσας | Εκπ/κό υλικό | ΚΠΕ Έδεσσας | |||
235 |
ΔΙΕΡΕΥΝΙΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Α.Ε | Εκπ/κό υλικό | Διερευνητική Μάθηση Αθήνα | ||||
236 |
500 ΤΑΞΙΔΙΑ ΖΩΗΣ , Τόμος 1 | Εκπ/κό υλικό | Nastional Geographic | ||||
237 |
500 Ταξίδια Ζωής ,Τόμος 2 | Εκπ/κό υλικό | Nastional Geographic | ||||
238 |
Το μοντέλο της οικολογίας | Βιβλίο δραστηριοτ. | Ανωτ Σχολή Καλών Τεχνων | ||||
239 |
Περιβαλλοντικά Παιχνίδια | Βιβλίο δραστηριοτ. | Κουσούρης Θόδωρος | ||||
240 |
Το δώρο της αγάπης | Βιβλίο | Πολυξένη Βάκου-Σαλωνίδου | ||||
241 |
Τα χελιδόνια σκηνοθετούν την Άνοιξη | Βιβλίο | Σιδέρης- Μακρυνιώτη | ||||
242 |
125 παιχνίδια για έξυπνα παιδιά (1-3) | Βιβλίο | Jackie Silberg | ||||
243 |
Το παιχνίδι των παπουτσιών | Βιβλίο | Πολυξένη Βάκου-Σαλωνίδου | ||||
244 |
Ο άνθρωπος που φύτευε δέντρα | Jean Giono | Βιβλίο | Jean Giono | |||
245 |
Παραμυθομαγειρική- Τα αγαπημένα | Βιβλίο | Ρουγγέρη Κάρμεν | ||||
246 |
Παραμυθομαγειρική-Τα Πράσινα | Βιβλίο | Ρουγγέρη Κάρμεν | ||||
247 |
Η Πράσινη Εγκυκλοπαίδεια | Βιβλίο | Βερονίκ Κορζιμπέ | ||||
248 |
Κάτω απ΄τον ίδιο ουρανό | Βιβλίο | Ηλιάδου Βούλα | ||||
249 |
Πράσινη Αλλαγή | Βιβλίο | Τζιώτης Δημήτρης | ||||
250 |
Οι σωματοφυλακες της κατασαρόλας | Βιβλίο | Λένα Τερκεζίδου | ||||
251 |
Παραμυθομαγειρική -Τα δυνατά | Βιβλίο | Κάρμεν Ρουγγέρη | ||||
252 |
Τα απειλούμενα είδη | Βιβλίο | Emmanuelle Grundman | ||||
253 |
Πίσω στο δάσος μου -Οικοπεριπέτειες | Βιβλίο | Ελ.Σβορώνου-Σωκιαλίδη | ||||
254 |
Μήνυμα σ’ένα μπουκάλι | Βιβλίο | Γιώργος Μπότσος | ||||
255 |
Εγώ αγαπώ τη Φύση | Βιβλίο | Σ. Ζαραμπούκα | ||||
256 |
Η Κυρα-Φύση και ο κακός ο ρύπος | Βιβλίο | Έφη Παπαδοπούλου | ||||
257 |
Το συναχωμένο αεροπλανάκι | Βιβλίο | Μ. Γεωργαλά-Καρτούδη | ||||
258 |
Ρόμπολο το προσφυγάκι του δάσους | Βιβλίο | Φ.Βακάλη -Συρογιαννοπ | ||||
259 |
ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΏΝΤΑΣ ΕΝΈΡΓΕΙΑ | Βιβλίο | Kay Barnham | ||||
260 |
Παραμυθομαγειρική -Τα παρεξηγημένα | Βιβλίο | Ρουγγέρη Κάρμεν | ||||
261 |
Ένα φίδι τρομερό | Βιβλίο | Λήδα Βαρδούση | ||||
262 |
ΕΛΑΦΡΟΠΑΤΗΤΑ | Βιβλίο | Ε.Ε Π.Π.Π.Κ | ||||
263 |
Το σχολείο-Εργαστήρι Τέχνης και Δημιουργίας | Βιβλίο | ΑΠΘ | ||||
264 |
Προστατεύω το περιβάλλον | Βιβλίο δραστηριοτ. | Kay Wilkins | ||||
265 |
Eκπαίδευση για το Περιβάλλον και την Αειφόρο | Βιβλίο | ΤΔΕ | ||||
Ανάπτυξη |
18/12/2010 |
||||||
266 |
Περιβαλλοντική Εκπαίδευση (Ο νέος κόσμος.. | Βιβλίο | Α.Δ Γεωργόπουλος | ||||
267 |
Περιβάλλον και Επικοινωνία | Βιβλίο | Κ. Τσαμπούκου-Σκαναβη | ||||
268 |
Κάρολος Δαρβίνος-Αυτοβιογραφία | Αυτοβιογραφία | Francis Darwin | ||||
269 |
Οικοσύστημα και ανθρώπινη κυριαρχία | Βιβλίο | Επισκ.Καλλιστος | ||||
270 |
Γνωστική Ψυχολολογία-Νευροεπιστήμη…. | Βιβλίο | Ε. Κολιάδης | ||||
271 |
Οικολογική Νοημοσύνη | Βιβλίο | Dan Coleman | ||||
272 |
Από την Περβαλλοντική Εκπαίδευση στην Αειφ | Βιβλίο | Γ.Λιαράκου,Ε.Φλογαίτη | ||||
όρο Ανάπτυξη | |||||||
273 |
Περιβαλλοντική Εκπαίδευση-Περιβάλλον,Αειφ. | Βιβλίο | Α. Δημητρίου | ||||
274 |
Περιβαλλοντική Ηθική-Από τη έρευνα και τηνθεωρία στην εφαρμογή | Βιβλίο | Θεοδωροπούλου-Καιλα | ||||
275 |
Η μικρή Γοργόνα πώς να ζήσει στο Σκουπιδονή | Βιβλίο | Β. Ηλιόπουλος | ||||
σι | |||||||
276 |
Το Λουλούδι | Βιβλίο | Τζον Λαιτ | ||||
277 |
10 Παιχνίδια με θεούς, Ημίθεους και Νύμφες | Βιβλίο | Φ.Τσάμπρα-Ζ. Σκαλίδη | ||||
278 |
Ανακαλύπτοντας το φυσικό κόσμο(Προσχολική) Βιβλίο | Sharon Mcdonald | |||||
279 |
Πώς να φτιάξετε σαπούνια | Βιβλίο | |||||
280 |
Ξεκαρδιστικά παιχνίδια | Βιβλίο | Manu Herbreteau | ||||
281 |
Ανακυκλωμενο μέταλλο | Βιβλίο | Joy Palmer | ||||
282 |
Ανακυκλωμένο Χαρτί | Βιβλίο | Judith Condon | ||||
283 |
Ανακυκλωμένο Πλαστικό | Βιβλίο | Joy Palmer | ||||
284 |
δραστηριότητες για το περιβάλλον(διδακτική | Βιβλίο | Φρανσις Μακκευ | ||||
πράξη και θεωρία | |||||||
285 |
Μύθοι και περίεργα από τον κόσμο των φυτών | Βιβλίο | Χάρης Σακελλαρίου | ||||
286 |
Τα παιδιά δημιουργούν(με υλικά του περ/ντος | Βιβλίο | Μ. Ανν Κολ-Σ.Γκεινερ | ||||
287 |
ΑΓΓΛΟΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ | Λεξικό | Ευαγγελία Μούμα | ||||
288 |
ΕΛΛΗΝΟΑΓΓΛΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ | Λεξικό | Ευαγγελία Μούμα | ||||
289 |
ΚΟΜΠΟΣΤ (Ένας πρακτικός οδηγός με το | Εγχειρίδιο | 8/1/2010- Nicky Scott | ||||
290 |
ΕΝΕΡΓΕΙΑ (100 συμβουλές για μείωση….) | Εγχειρίδιο | 8/1/20-10-J.CLIFT | ||||
291 |
Μειώστε -Ανακυκλώστε-Ξαναχρησιμοποιείστε | Εγχειρίδιο | 8/1/2010- Nicky Scott | ||||
292 |
Οικολογικό γραφείο | Εγχειρίδιο | 8/1/2010-J.CLIFT | ||||
293 |
Τα μανιτάρια του βουνού κ του κάμπου | Θεωρητικό | W8/1/2010 | ||||
294 |
Τα μυστικά της ζωής των μανιταριων | Θεωρητικό |
8/1/2010 |
||||
295 |
Οικολογικό σπίτι | Εγχειρίδιο |
8/1/2010 |
||||
296 |
ΝΕΡΟ 100 συμβουλές για μείωση κατανάλωσης Εγχειρίδιο | 8/1/2010-J.CLIFT | |||||
297 |
συνταγές για οικολογικά καθαριστικά | Εγχειρίδιο | Κ.Siegel-8/1/2010 | ||||
298 |
Μπαχαρικά από τον κήπο στην κουζίνα | Εγχειρίδιο | B. Beuther 8/1/2010 | ||||
299 |
ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ Η ΜΕΓΑΛΗ ΚΙΒΩΤΟΣ | Λεύκωμα | Nastional Geographic | ||||
300 |
Κάνω το δικό μου κρασί | Εγχειρίδιο | Α. Τσακίρη | ||||
301 |
Αποξηραίνω και συντηρώ | Εγχειρίδιο | Achim Samwald | ||||
302 |
Προβλέπω τον καιρό | Εγχειρίδιο | Α. Δημητρίου | ||||
303 |
Συνταγές με ελαιόλαδο | Εγχειρίδιο | Σοφ. Σούλη | ||||
304 |
Κόκκινη κλωστή δεμένη | Παραμύθι | |||||
305 |
Η αρχιτεκτονική των μικρών κήπων | Εγχειρίδιο | Graham Rose | ||||
306 |
Κατασκευές στον κήπο | Εγχειρίδιο | Richard Wiles | ||||
307 |
ΚΟΜΠΟΣΤ (Οικολογικό εργαστήριο…..) | Εγχειρίδιο | Αν. Αλκιμος | ||||
308 |
ΟΙΝΟΛΟΓΙΑ | Εγχειρίδιο | Αργ. Τσακίρης | ||||
309 |
Η ΓΗ τότε και τώρα | Εγχειρίδιο | Φρέντ Πηρς | ||||
310 |
Σιάτιστα Η πόλη των κρυμμένων θησαυρών | Λέυκωμα | ΑναπτΔυθτ.Μακεδ. | ||||
311 |
Οι χελώνες της Ελλάδας του νερού…… | Λεύκωμα | ΚΠΕ ΑΚΡΑΤΑΣ | ||||
312 |
Αναζητώντας το χαμένο χώρο | Θεωρητικό | ΚΠΕ ΚΟΡΔΕΛΙΟΥ | ||||
313 |
Ενέργεια από την φύση στην κοινωνία | Θεωρητικό | ΚΠΕ ΚΟΡΔΕΛΙΟΥ | ||||
314 |
Οι προστατευόμενες περιοχές NATURA | Λεύκωμα | Ελλ. Εταιρ.Προστ. Φύ | ||||
315 |
Ο Τυφλός Ωρολογοποιός | Επιστημονικό | Richard Dawkins | ||||
316 |
Το παιχνίδι (Σύγχρονες ερευνητικέςΠροσεγγίσ | Εγχειρίδιο | Γ.Δαρδάνος | ||||
317 |
Βιωματικές Δραστηριότητες | Εγχειρίδιο | Ν. Καρατζόλας | ||||
318 |
Παιχνίδια Ψυχοκινητικής Αγωγής | Εγχειρίδιο | Δρ. Ν.Μπίνιας | ||||
319 |
Θέατρο για την Παιδική και Νεανική Ηλικία | Εγχειρίδιο | Roger Deldime | ||||
320 |
Κάθε μέρα πρεμιέρα | Θεωρητικό | Μ.Σωτηροπούλου-Ζορ | ||||
321 |
Δραματική Έκφραση και Αγωγή τουΠαιδιού | Θεωρητικό | Λένιας Σέργη | ||||
322 |
Στη σκηνή,μπρος πάμε | Θεωρητικό | Werner Muller | ||||
323 |
Για ένα νεανικό δημιουργικό θέατρο | Εγχειρίδιο | Νικ. Γκόβας | ||||
324 |
Θέατρο για Παιδικό και Νεανικό Κοινό | Θεωρητικό | Θοδωρος Γραμματάς | ||||
325 |
Δραστηριότητες Διερευνήσεις Ανακαλύψεις | Θεωρητικό | D.Chauvel-V.Michel | ||||
326 |
Τα παιδιά και το Δραματικό Παιχνίδι | Θεωρητικό | Helene Beauchamp | ||||
327 |
Θεατρική Παιδεία και Επιμόρφωση Εκπ/κών | Θεωρητικό | Θοδωρος Γραμματάς | ||||
328 |
Αίγυπτος Οι θησαυροί | Λεύκωμα | National Geographic | ||||
329 |
Φωτογραφίζοντας την Παλιά Περίθεια | Λεύκωμα | ΚΠΕ ΘΙΝΑΛΙΩΝ | ||||
330 |
Ο κύριος Μπεν η Μου και τα σκουπίδια | Παραμύθι | Σ. Ζαραμπούκα | ||||
331 |
CD TOP SECRET 2 | θεωρητικό | |||||
332 |
Η διδακτική του θεάτρου | Εγχερίδιο | Θ. Γραμματάς | ||||
333 |
Το θεατρικό παιχνίδι | Εγχειρίδιο | Faure Gerard,Lascar Serge | ||||
334 |
Η διδασκαλία του Δράματος | Εγχειρίδιο | Woolland Brian | ||||
335 |
Τα παραμύθια του Λάρνακα | Παραμύθι | Ομάδαμαθητών Μολάων | ||||
336 |
Διδακτική του Θεάτρου | Εγχειρίδιο | Θεατρική ΠαιδείαΓ.Δαρδάνος | ||||
337 |
Το Θεατρικό Παιχνίδι | Εγχειρίδιο | G.Faure-S.Lascar | ||||
338 |
Ρώμη, το μεγαλείο | Λευκωμα | Chris Johns | ||||
339 |
Αρπακτικά της Παρανέστιας Γης | Λευκωμα | ΚΠΕ Παρανεστίου | ||||
340 |
ΒΙΒΛΟΣ ΤΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΤΩΝ ΖΩΩΝ | Λευκωμα | National Geographic | ||||
341 |
ΝΕΡΟ, αειφορική διαχείριση και περιβαλλον | Λευκωμα | ΚΠΕ ΚΟΡΔΕΛΙΟΥ | ||||
342 |
Οικολογικές κατασκευές | Εγχειρίδιο | Andrea Kusser-Neubert | ||||
343 |
Μεθοδολογία Επιστημονικής Έρευνας 1 | Θεωρητικό | Πανεπιστήμιο Αθηνών | ||||
Μεθοδολογία Επιστημονικής Έρευνας 2 | Θεωρητικό | Πανεπιστήμιο Αθηνών | |||||
344 |
Περιβάλλον και ΜΜΕ | Θεωρητικό | Ε.Σ.Η.Ε.Α | ||||
345 |
Περιβάλλον SOS ENVIRONMENT | Θεωρητικό | Greek Cartoonists | ||||
346 |
Βιωματική Μάθηση στο Σχολείο | Θεωρητικό | Δ. Καμαρινού | ||||
347 |
Ιστορία του Ελληνικού Έθνους | Λεύκωμα | National Geographic | ||||
348 |
Αμβρακικού Ψαρέματα | Λεύκωμα | ΚΠΕ Αράχθου | ||||
349 |
Μεσολόγγι- Αντίδωρο Δημιουργίαςι | Λεύκωμα | ΚΠΕ Μεσολόγγιου | ||||
350 |
Δάσος,<<Αυτός ο Κόσμος ο Μικρός ο Μέγας>> | Εγχειρίδιο | ΚΠΕ ΒΆΜΟΥ | ||||
351 |
Τα καλντερίμια της Σιωπής | Λέυκωμα | ΚΠΕ ΦΙΛΙΑΤΩΝ | ||||
352 |
15ο Πανελλήνιο Συνέδριο Εκπ/ων ΚΠΕ | Εγχειρίδιο | ΚΠΕ Κλειτορίας | ||||
353 |
Η Μεγάλη Εγκυκλοπαίδεια της Ζωής | Υλικό DVD | National Geographic | ||||
354 |
Η αίσθηση των πέντε αισθήσεων (α) | Εγχειρίδιο | ΚΠΕ Κλειτορίας | ||||
Η αίσθηση των πέντε αισθήσεων (β) | Εγχειρίδιο | ||||||
355 |
Μια σταγονοπαρέα στη Λίμνη μας (α, β) | Παραμύθι | ΚΠΕ Καστοριάς | ||||
356 |
Οικολογικά Σχολεία | Εγχειρίδιο | Ε.Ε Π.Φ | ||||
357 |
Η χλωρίδα των Πιερέων | Λεύκωμα | Γυμνάσιο Ρητίνης | ||||
358 |
Η Θεατρική Αγωγή ως μέσο και εργαλείο για την Περιβαλλοντική Αγωγή | Εγχειρίδιο | ΚΠΕ Κλειτορίας | ||||
359 |
Η Εκπαίδευση για ένα βιώσιμο αστικό περιβάλλον | Εγχειρίδιο | ΚΠΕ Νεάπολης Κρήτης | ||||
360 |
Οι δρόμοι του νερού | Εγχειρίδιο | ΚΠΕ ΚΛΕΙΤΟΡΙΑΣ | ||||
361 |
Αναζητώντας τον πλανήτη της Ισορροπίας | Παραμύθι | ΚΠΕ ΝΕΑΠΟΛΗΣ | ||||
362 |
Προσανατολισμός στο φυσικό και στο δομημένο περιβάλλον (α,β) | Εγχειρίδιο | ΚΠΕ ΜΑΚΡΙΝΙΤΣΑΣ | ||||
363 |
Ταξιδεύοντας με τη Αειφορία στον Αργοσαρωνικό | Εγχειρίδιο | Β/ΘΜΙΑ Πειραιά | ||||
364 |
<<Πελίτι>> από χέρι σε χέρι από καρδιά σε καρδιά (Α,Β) | Εγχειρίδιο | Εναλλακτική Κοινότητα Πελίτι | ||||
365 |
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ | Εγχειρίδιο | Βιβλιοθήκη του Μηχανολόγου | ||||
366 |
Τα κατορθώματα μιας Δροσοσταλίδας | Παραμύθι | ΚΠΕ ΝΑΟΥΣΑΣ | ||||
367 |
Η ορνιθοπανίδα της Μεραμπέλλου | Λευκωμα | ΚΠΕ ΝΕΑΠΟΛΗΣ ΚΡΗΤΗΣ | ||||
368 |
Μια μέρα στο μουσείο λαικής τέχνης… | Λευκωμα | ΚΠΕ ΜΑΚΡΙΝΙΤΣΑΣ | ||||
369 |
Οι δρόμοι και ο πολιτισμός του νερού στο Μεραμπελλο | Λεύκωμα | ΚΠΕ ΝΕΑΠΟΛΗΣ ΚΡΗΤΗΣ | ||||
370 |
Friluftslivets Pedafogik | Λεύκωμα | ΣΟΥΗΔΙΑ | ||||
371 |
Ελάτε να γνωρίσουμε τα πουλιά της λίμνης | Παραμύθι | ΚΠΕ Καστοριάς | ||||
372 |
Youth Exchange | Εγχειρίδιο | UNEP | ||||
373 |
Περιπέτειες και παιχνίδια στη Νεροπολιτεία | Εγχειρίδιο | ΚΠΕ Κλειτορίας | ||||
374 |
Ιχνηλασίες στα μονοπάτια της Καβάλας του χθες | Λεύκωμα | Συλ.Αρχιτ.Καβάλας | ||||
375 |
Τα παραδοσιακά πέτρινα γιοφύρια του Ν. Καβάλας (α, β) | Λεύκωμα | Συλ.Αρχιτ.Καβάλας | ||||
376 |
ΘΡΑΚΗ ,Το σταυροδρόμι των Ελλήνων | Λεύκωμα | Ν.Μηναίδη-Μ.Φακίδη | ||||
377 |
Νέα από την Περιβ/κη Εκπ/ση στο Ν. Σερρών (α, β) | Λεύκωμα | Κέντρο Φυσικής Ιστορίας | ||||
378 |
Παίζουμε χορεύουμε και τραγουδάμε για το περιβάλλον | Εγχειρίδιο | ΚΠΕ ΠΑΡΑΝΕΣΤΙΟΥ | ||||
379 |
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ <<Η ανακύκλωση ως αφορμή>>. | Εγχειρίδιο | ΑΘ/μιαΔιευθ/νση Δυτ.Θεσ/νίκης | ||||
380 |
Υλικό Περιβ/κής Εκπ/σης,Εξερευνώντας την λίμνη Άγρα | Εγχειρίδιο | ΚΠΕ ΈΔΕΣΣΑΣ | ||||
381 |
Περιβαλλοντικά Προγράμματα σε Β/θμια Εκπαίδευση Ν. Μεσσηνίας | Εγχειρίδιο | ΚΠΕ Καλαμάτας | ||||
382 |
Περιβαλλοντικές Αναζητήσεις και Προβληματισμοί στην Α/Θμια Εκπ/ση | Εγχειρίδιο | ΚΠΕ Καλαμάτας | ||||
383 |
Ο Καραγκιόζης σε έξι συναρπαστικά επεισόδια | Εγχειρίδιο | ΟΣΚ | ||||
384 |
Εγχερίδιο Παιδαγωγικών Δραστηριοτήτων, Το σποράκι της ζωής | Εγχειρίδιο | ΚΠΕ ΛΑΥΡΙΟΥ | ||||
385 |
Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και Ειδική αγωγή | Εγχειρίδιο | ΚΠΕ Στυλίδας | ||||
386 |
Πράσινες Ταράτσες | Εγχειρίδιο | ΚΠΕ Καλαμάτας | ||||
387 |
Σχολικές Δραστηριότητες | Εγχειρίδιο | Α/θμια Διευθ/νση Καβάλας | ||||
388 |
Κέντρα Περιβ/κής Εκπαίδευσης, Εκπαίδευση για την Αειφορία | Εγχειρίδιο | Περφ/κη Διευθ/νση Α/θμιας και Β/θμιας Κεντρικής Μακεδονίας | ||||
389 |
Ημερολόγια Δράσεων 2005-2006 | Εγχειρίδιο | Διευθ/νση Α/Θμιας Δυτ. Θεσ/νίκης | ||||
390 |
Ιστορίες από τα αρχαία χρόνια, Οι περιπέτειες της αρχαίας μαγισσούλας Μήστρας | Παραμύθι | Σμαράγδα Μανταδάκη | ||||
391 |
Η Ιστορία της Παλιάς Καβάλας | Λεύκωμα | Γιάννης Προμούσας | ||||
392 |
Η περιβαλλοντική εκπαίδευση και εκπαίδευση για την αειφόρο ανάπτυξη σε προστατευόμενες περιοχές | Επιμορφωτικό υλικό | Συγγραφική ομάδα Medies | ||||
393 |
Το δώρο της βροχής | Παιδαγωγικό Υλικό | Συγγραφική ομάδα Mio-Ecsde | ||||